TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, December 30, 2010

Skodeng Skool ~ 10:30AM

Kejap tadi aku turun ke skool..
skodeng tgk Alif duk wat ape..
nampaknye sume bby sedang tido..
kecuali.. kecuali anak aku..
Alif mmg kalo dah cukup tido malam td..
mmg pepagi camni die lambat sket nak lelap..
paling cepat kul 9..
kalo takpun..kul 11 ke atas..
waktu tido alif mmg tak tetap..
die akan tido ikut mood & ikut suke die jer..
kecian teacher duk tepuk2 alif..
tp alif still celik je mate..
bile aku masuk2 jer terus alif datang kat aku..
aku riba & tepuk2 pun die takmo..
die mmg nak bangun main jer..
tak lame lepas tue ade beberapa baby pun bangun celik mate..
alif pun ape lagik..sonok lah kawan2 dah bangun..
mulalah nak tunjuk hero panjat sane sini..
apepun.. alif mmg baik2 jer kat skool..
xde nangis2..n takde nak ngamuk2..
camtu lah anak ibu..:)
** nak snap pic kat skool..
tp cam menggangu lak bby lain nak tido..
lagipun bilik bby tue agak kelam..
kurang pencahayaan ..
sesuai utk bby nak tido..
& agak tak sesuai utk aku snap gambo dak demoks.
next time mebi..
"__"

2 comments:

Nadya said...

hehe campak die dah elok ke?aydan kalu siang tepuk2 xmain leee..kene duk dlm bouncer baru ley tdo..pehtu bising sket mesti terjaga...kene gtau teacher die nnt..huhu

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

campak die dah ok dah.. alhamdulillah.. :)
alif jenis tido kat bawah jer.. takde gune bouncer or buai2..letak jelah mane2..kalo die ngantuk mmg die akan tido lah..td pun sempat pesan2 ngan teacher2 die..kalo nak taw peel alif senang je.. kalo lidah die isap2 bibir tu maknenya nak susu lah.. n kalo die duk isap2 bantal manenya nak bum-bum(tido) lah tue.. lagi satu pesan suh jgn sumbat puting kalo die nangis.. sbb alif tak isap puting sejak lahir.. :)