TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Wednesday, December 29, 2010

Tandasku Pejabatku

Haihhh... nak tau kenapa tajuk aku camni??
nak tau ke??
ce cite.. ce cite.. ce cite (cam dlm cite Hantu Kak Limah)
mane taknye.. dari kul 8 pgi till now..
tak terkira byk kalinye aku ulang alik ke jamban..
kenapa..??? nak taw kenapa?
ce cite.. ce cite.. ce cite.. (lagik skali leyh)
kes nya sbb ekon dalam opis aku nie jenis tak makan saman..
sejuk bedi smpi ke tulang hitam..
sgt tidak bleh tahan..
smpi keras k**e.. kate jiran sblh partition aku nie..(muahaha)
*maaf jiran sblh aku mmg ske melucah..
siyes.. mmg sejuk sgt2..
aku nak menaip nie pun mengigil2 dibuatnye,..
smpi aku sdiri terasa
cam banyak mase duk kat toilet
dari duk kat tempat aku wat keje..
siyes tak makan saman punyer ekon lah..
btol2 mencabar punci kencim & kedahsyatan buah pinggang aku..
jap lagik kul 5pm aku resign.. okeh!!
^___*
**cik puan Nadya kat tingkat atas
tak sejuk cam kitorang kat bawah nie ker..??
steady jer tgk.. ??
^__*

1 comment:

wardah said...

jue cer cite cer cite. hahaha kelaka kan Hantu Kak Limah tu. aa same la opis kite pon sejuk dah beku dah kaki tangan ni.