TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Monday, December 6, 2010

Ujung minggu yg lalu..

last friday.. aku cuti..
ekceli ponteng.. :)
laki aku cuti.. betul2 cuti yer..
semuanya sbb nak bawak atuk & nenek
jalan2 ronda2 keliling putrajaya..
tp disebabkan atuk & nenek dah agak uzur..
xleh la nak bawak jalan2 sgt..
dorang cepat semput..
sakit pinggang , lutus dsb ..
malam tu pulak.. sefamili gerak balik Ipoh..
gerak kul 11 mlm..
kul 2 pagi smpi Ipoh..mengantuk T_T..
smpi2 terus tido..
tp kul 7.30pg kami laki bini dah bangun..
basuh muke gosok gigi..
dengan tak mandi.. tp still mangiiiii..
g kuar cari sarapan..
nasik lemak.. kuih muih.. roti canai..
makanan kat kg.. sgt urban.. n macam2 ada.. :D
aku sorang pun sebat smpi 2 bungkus nasik lemak..
selera betol.. (bile nak kurus??)
pastu setel2 makan.. siap2 lak nak g klebang..
antar atuk & nenek g umah pacikku..
+ ade kenduri kawen sblh umah makngah.. makan lagik!!
sampai umah mak ngah..
ati rase sakit.. rase cam nak mogok lapar..'
sebab.. " badan kamu dah macam pelampung ah.."
suara2 sumbang yg sungguh menyemakkan kepala..
tp aku makan jugak.. aku peduli hape...huh!!
balik dari knduri.. lepak karoke umah cik di..
nyanyi 3-4 lagu.. abes ilang sore..
tak sedar diri btol aku nie kan..??.. tp.. ade aku kesah??
petang tue.. mase atuk & nenek nak bergerak balik kelantan..
aku sefamili pun same2 bgerak nak balik simpang pulai..
puas dah kot melalak kat umah cik di.. hurmmmm..
sampai umah .. rase penat gile...
akhirnya.. kul 8.30mlm terlelap x sedarkan diri..
sedar2 dah pagi...
kul 9pg ahad.. kitorang laki bini + demok + lil sista..
g jalan2 kat loken( pasar karat)
sopim bundle sket..
pastu balik singgah kat mee kari Mat Jasak..
fullhouse ko!!.. situ mmg top.
setel makan.. balik umah..
bergolep-golep kekenyangan.. dah macam ular sawa..
petang tue.. cik pah n famili sampai..
melepak2 sembang2 sket.. ngumpat2 sket..
bese lah.. manusia.. :)
mlm td.. kul 11mlm baru gerak nak balik kl..
singgah behrang antar adik kat umah sewa.
benti kencing & berak pun bleyh tahan lamenya..
last2 smpi kat umah kul 3pg..
fuhhh!!.. siyes mengantukk....
and pagi td masuk keje cam bese..
n now.. duk depan pc menahan mate~..
dah cam panda.. huwaaaaa~~
motif entri nie : tak dapat dikenal pasti.. yg pastinya.. aku sgt mengantukk..!!!!

No comments: