TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Saturday, March 5, 2011

Alif in his new Playpen

Smlm pg aku ke Puchong.. Pegi terjah My Dear Warehouse Sales.. Hajat hati nak cuci mate jer.. Tp bile dh smpi sane..tercuci poket jugak.. Aku terbeli playpen nie utk Alif Ekceli mmg dalam prancangan nak mbeli playpen nie. Sebab aku nk gantikan babycot Alif Yg mmg dh x sesuai utk digunakan Tp dh byk kali tertangguh.. So smlm bile terpandangkan playpen nie.. Tgk plak harganye.. Maka laju2 aku sebat.. Before dis harga playpren ni aku tgk kt kefo' Dalam RM299.. Tp smlm aku dapat dgn harga RM100 Sape xmo kan..murah gilerrrr tue.. Smpi2 umah.. X tunggu lame..terus je pasang.. Nampaknya Alif pun suke tempat baru die tue.. Pasni senanglah sket aku nak buat keje.. Xde la die duk sekaki jer kat betis aku nie.. Tue seb bek bawak dwet sket..kalo bwk byk.. Ntah ape lg aku beli smlm.. Harga sales mmg btul2 harga runtuh.. Sape2 yg nak pegi.. Masih sempat lg.. Sbb offer tu smpi 13hb Mac ni baru abes.. Arap2 dpt pegi lg sblm sales tamat.. Sbb aku dalam perancangan nk beli sesuatu di situ.. Adiah utk besday Alif ke stahun.. Arap2 ade lah rezeki utk Alif.. ;)

6 comments:

Hannah Johary said...

Wahhhh!

Myiesh pun ada 1 macam ni. Beli time dia lahir dulu. Tapi bila nak angkat & letak dia time tidur rasa macam kena bongkok teruk sangat. Sebab benda tu lowered kan. Then ended, tak pakai pun. T_T

You ok tak?

mamaelly said...

eh jue..murahnya...100??? ermm elly nak beli tapi hubby kata takut tak pakai sebab isya bukan reti dok diam..takut dia dok panjat2

sharEna said...

playpen naurah dah bungkus masok dlm kotak. hehehe. asek nanges kalo bwk masok situ. kecik2 je berguna buat dia tido =)

13hb habis ek? cam sempat je terjah nie =B

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

Hannah/Ena ::
Alif ok duk dalam tue.. kat skool mmg die slalu kene kurung dalam tu kalo nak bagi tido lame sket..tu yg jue belikan utk die.. alahmdulillah die ske duk mend alam tue.. sblm nie die mmg xpenah ade playpen.. ade babycot yg hanya sesuai utk baby below 6 months jer..

Elly::
die takk berjaya panjat sbb tinggi playpen tue paras kepala die .. :)

Ann said...

ahah. me dah tejah sama evyn last week. sempat rembat buggy, pool, baju, socks dan botol susu avent. rabak poket. :p

nanonano said...

bes ar alif ley tido lam playpen,
mika playpen buat sumbat mainan dia jek, huhuhu