TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, March 24, 2011

Suprised!!!

Nak taw ape suprise nyer??
haaa.. semalam adalah hari kedua aku ber 'on leave'
becoz my son demam...demam ngade2 sbnrnya.. ;)
so 2 harian suntuk aku menemani putera manja ku itu dirumah..
melayan die bermain..
melayan die membebel..
tido pun nak berkepit bwh ktiak doploh pat jam..

ni lah budak manje itu..

.

.

dan suprised yg aku maksudkan adalah..

apabila bukak2 pintu kul 8.30mlm td.. aku nampak Mom & Abah berdiri terpacak depan umahku..

dan yg paling penting.. ade durian 2 plastik di sisi abah..weehuuuu~

wah .. sgt terharu .. baru jer khabarkan yg cucu kesayangan dorang demam..

terus jer Mom & Abah terpacul depan umah..

n we(aku & Alif ) was so suprised!!

My Mom & My Abah
.
.
so malam td kami sekeluarga mam durian lah..
sudahnya kepanasan tem tido malam..
n nak taw lagi satu suprise..
my Alif yg berusia baru setahun makan durian jugak..
*jgn salahkan aku.. my mom yg bagi..:p
he like it very2 much..
berjaya abeskan seulas sorang diri..
hai lah anak.

2 comments:

MamaIcha said...

demam2 tak bleh mkn durian aliff...meh bagi kat auntie meh :P

nanonano said...

wahhh syokknye ade suprise
tp kalu na xley ar org bt suprise gni
xjadi
trus pitam
hehehe xley bau duyan
tempoyak xpe :p