TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Friday, May 27, 2011

Kursus Di Lumut

Start 22 May sampai 25 May.. aku berkampung di Marina Cove, Teluk Batik Perak.. menghadiri kursus AJLSAP 1993 yg dianjurkan oleh Bahagian Penguatkuasa. 4 hari 3 malam aku disana..Berjauhan dengan anak dan suami..Kalo dulu.. aku bertugas sebagai organizer.. skang aku datang sbg peserta.. mmg best lah sbb takdelah penat nak terkejar ke sana ke sini uruskan peserta dan pegawai2 jemputan yg lain..mmg heaqven lah jadik peserta ni.. bangun pagi, g kelas..pastu makan..pastu sambung kelas pastu makan pastu tido.. sehari 6 kali makan.. mau tak heaven..so malas nak cite panjang2.. korang layan lah gambar2 kat bawah nie..jangan pelik sbb byk gambar makanan je.. dalam kelas..No Camera Allowed!! 


menu bekpes utk hari kedua..

tak jadik organizer.. aku kene lantik jadik Penghuluwati pulak.. nasib.. nasib..

bekpes hari ketiga

beberapa elemen penting dalam menghadiri kursus..

enset jiran sebelah

lunch makan nie jer.. huhw~

table aku..ubat mengantuk...

menu dinner...belum sempat lauk smpi semua kitorang dah start jamah.. lapar kowt..

dan aku makan ini saje.. :)

 **mesti korang kompius kan.. nie kursus belajar akta ke.. 
or kursus makan..hahaha!!

No comments: