TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, May 5, 2011

My Holiday (Langkawi) Budget Review

Perbelanjaan Wajib
Minyak Kereta(wira) Pergi Balik = RM150.00 Tol Pergi Balik = RM 120.00 Parking Kereta di parking lot jetty Kuala Perlis (3hari)= RM30 Tambang Ferry dari Jetty Kuala Perlis (Pergi Balik) utk 4 orang dewasa = RM150.00 Sewa kereta (48jam) = RM300.00 Hotel (Executive Suite) 3D2N = RM360.00
Perbelanjaan Sampingan
sopim cekelt dll= RM700.00 Caj Masuk Makam Mahsuri =RM20/4 orang Belanja Makan minum utk 3 hari = RM200.00 Minyak utk kereta sewa (3 hari) = RM50.00 ( sgt jimat bukan?? .. sentra tu ) Perbelanjaan Keseluruhan = RM 2080.00 ##

4 comments:

CaHaYa^KetEnaNGan said...

kalau untuk berdua + sikecik..bahagi 4 ke??? nampaknya kena simpan duit la kalau nak melancong langkawi hehehehe

nanonano said...

murah la weh
hotel sewa kete tu semua,
yg xtahan bab sopim tu la..
ahhaha tp klu g sane xsopim xsah..
hahah kene menabung dr awal la
bru puas hati g sane :p

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

murah je na.. aku pun bajet terlebih dr ape yg aku gune.. aku ni bukan kaki sopim sgt.. pinggan mangkuk aku tak gemor.. tu yg sopim sket2 jer.. hehehe.. byk xtvt berjalan dari sopim2..

asna cute said...

wow! murah juga bajet tue. nie bru 4 org.. if pergi berdua jer ngan hubby less tah that la kan kak? mau dlm Rm1k jer kan?.. best best! lama dah xg langkawi hehe