TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Saturday, May 14, 2011

Riang Ria Bola

Kami 2 beranak ..otw ke tempat kejadian.. :)

Sori lah tajuk mebi tak bape nak kene.. tp asalkan ade perkataan BOLA tu aku rase dah cukup relevan dah aku naik kaitkan tajuk dgn cite yang nak citekan nie.. hehehe..ekceli aku baru balik dari menghadiri besday party Kakal anak Fie yang bertemakan bolasepak yang diadakan di Dewan Sri Rampai, Setapak. Majlis bermula jam 11.30pg. Tp aku tak dpt nak punctual arini becoz ayah Alif kerja.. :( .. td kami gerak dari umah kul 1pm.. Dan kebetulan sblm bgerak td aku dah deal dgn Shazz utk gerak same2.. tp bukan gerak dari umah aku lah.. kami bjanji akan jumpe di Carefour Wangsa Maju..Jalan agak jam.. so kami smpi di tempat Shazz menunggu dah jam 2.30pm camtu.. aku smpt text Fie.. mintak die tunggu kami.. kang kami datang .. majlis dah abes, dewan dh tutup.. mau menangis aku kat situ jugak.. Dayu pun ade skali kat majlis tu nanti.. lepas dah jumpe Shazz.. kami pun gerak g ke lokasi kejadian.. Kami smpi mase tu jam dah 2.45pm cam gitu lah.. dah mmg lambat sgt dah.. adehhhh.. aku jarang lambat.. tp kali nie terpaksa lah ikut time asben abes keje..tu pun die sudi nak penuhi kehendak aku... dari aku x dapat pegi lansung kang.. camno?? kan? kan?.. Sampai2 terus jumpe Fie pas adiah utk kakal.. then terus g tego Dayu.. dan sembang2 jap dgn Shazz sekali sambil dokong anak masing2..Dah ade anak camni lah kan gayanya.. Lepas tu memasing pun amik makanan sambil melayan ragam si anak yg tak penah reti nak duk diam.. Kesana sini tak terkejar dah kami2 ni mak2 dorang. Lame gak lah kami melepak situ .. adelah dalam sejam gtu.. Kalo ikutkan, Reen ade skali tp die tak smpi2.. aku ingat nak tunggu sbb tak penah jumpe die.. tp tetibe lak badan Alif tak sihat.. cam dedor2.. so aku tak sedap ati lah nak stay lame2.. kang melarat.. payah lak aku nak wat keje.. esok dah la event potluck aku dah start.. mati den..So tak dapatlah nak tunggu Reen.. frust gak sbb mmg tingin nak jumpe die dgn anaknye Payin tue..slama nie duk borak2 kat twitter jer.. xde rezeki lagik lah nampaknye.. Dalam kul 3.40pm camtu kami pun bergerak pulang .. masjlis sbnrnya dah lame tamat.. so tak sedap lah nak lepak lame2.. dorang pun dah stat nak kemas2.. so ade baiknyalah kami beransur pulang..:)..
.
.
.
now meyh kite layan pic sket..nie je yg sempat snap.. sbb duk sebuk nyembang dan melayan anak2..
aku dengan putera kesayanganku yg arini menyarung jersey Chelsea.. aku sdiri pun pakai baju bola team Manchester City..belum lagik laki aku yg sarung baju Netherland.. Kami dtg mmg mengikut tema walaupun berlainan team.. :p
Ini lah tuan rumah .. iaitu penganjur majlis.. Fie dan anaknye Kakal.. dorang sefamili menyarung jersey Harimau Malaya.. so Sweet..
Dayu dan anak daranye Cha.. Cha mmg sgt aktif arini.. abes sume benda nak dipijaknye.. termasuklah pinggan nasik  ibu die.. hehehe.. ganas anak dara sorang nie..:)
Shazz dan anak daranya Raisya yg bermata boolat nie,  Raisya behave jer.. tapi takmo dgn orang..senyum2 tp diambil die takmo.. jinak2 merpati la Raisya nie.. geram tgk mate die yg buntang tue.,.
Anak tak main.. ibu yang lebih2.. biasalah kan.. anak belum reti tiup.. so ibulah kene demokan dulu..hehehe
huduhkan..??

Sessi wajib setiap kali berkumpul.. gambar ibu dan anak masing2..
Dari kiri : Fie +Kakal, Dayu+Cha, Aku+Alif & Shazz+Raisya
** aku nampak paling pendek dalam ini gambar..huhuw~
Mase ni tem nak balik.. ayah duk bising2 merungut ngantuk so Alif offer diri nak drive balik.. kesian kat ayah katenye..arapkan ibu.. hurm none adoooo..hehehe..

Goodies yg dibawa pulang dari majlis arijadi kakal...

Dalam goodies tu ade nie.. macam2 benda.. semuanya utk dimakan.. Alif wat dek jer.. ibu & ayah yg berebut-rebut..wisel dapat 2 .. so sorang 1 ok..cupcakes yg ade bola tu sedap..kalo taw td amik byk2..;p

Maka berakhirlah xtvt utk hari ini.. Utk esok.. aku masih ternanti2 lagi nie.. tgh pikir apekah yg best berlaku pada hari esok..Chewahhhhh.. esokkan ade event potluck kat Cyberjaya.. Lagik ramai blogger momma yg akan berkumpul .. mesti lebih havoc dan lebih meriah.. tak sabar nak tunggu besok.. yay!!..

No comments: