TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, May 17, 2011

Suprised On Wesak Day

Video ini aku rakam selepas mandi petang td..

Pagi td, Alif telah membuat satu kejutan.. dan mmg die berjaya memberikan kejutan kepada ibu dan ayahnye.. Pg td.. sedang elok2 die duduk menonton depan tv tgk channel BabyTv... aku pun meninggalkan die seketika utk pg ke dapur.. Tak lame lepas tue bile aku nak ke ruang tamu semula .. aku lihat Alif sedang datang menuju ke arah dapur.. tp kali ini bukan dalam keadaan merangkak seperti biasa.. tetapi die berjalan.. Yes.. di Hari Thaipussam Wesak nie.. die berjalan!..siyes aku terperanjat dan merasa gembira teramat.. Sejak genap usia die setahun aku menantikan saat2 utk die boleh berjalan.. tp hari demi hari masih belum menampakkan hasilnya.. die hanya mampu melangkah 3-4 langkah saje sehinggalah hari ini.. die berjaya menggembirakan ibunya di Hari Wesak ini..2 hari lepas genap usia Alif 1 tahun 2 bulan..dan ini bermakna Alif berjalan di usia setahun 2 bulan..Alhamdulillah.. Akhirnya  Allah makbulkan juga doaku untuk melihat anakku dapat berjalan sblm usianya setahun setengah.. :)

** frust sbb x dapat rakam saat Alif berjalan dari ruang tamu ke dapur sbb mase tu tak expect yg die akan berjalan sejauh itu**

No comments: