TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Wednesday, July 20, 2011

Alhamdulillah..

Sebelum aku cakap pape.. korang leyh lah cekidaut kat link yg aku bagi nie k.. Keputusan PD50H Minggu Ke 6 .. Alhamdulillah.. minggu nie aku berjaya lagi menjadi pemenang mingguan dalam PD50H.. ini adalah kemenangan kali kedua utk aku.. seblm nie aku dah berjaya di minggu ke 4.. Alhamdulillah.. semua ni rezeki dari Allah.. berkat dari semangat yg dikurniakan oleh Allah kepada aku dalam usaha aku utk menurunkan berat badan.. Aku menang sekali lagi..Sesungguhnya, dgn niat yg betul, suci dan murni.. disertakan dengan doa, sokongan dari keluarga & kawan2 dan tak lupa juga , dgn usaha yang berterusan .. ia benar-benar membuahkan hasil yg lumayan ..aku bersyukur kepadamu Ya Allah .. 

Tinggal lagi 2 minggu utk mengakhiri program ini.. tinggal lagi 2 timbangan yg perlu aku pertaruhkan.. dan tinggal lagi 5-6kg yang ingin aku buangkan dari badan.. mudah-mudahan aku berjaya mencapai target aku setelah program ini tamat nanti.. InsyaAllah.. Semoga segalanya dipermudahkan olehNya.. Setelah habis program ini nanti pada 31 July 2011.. aku akan sambung rejim diet aku dengan menjoinkan diri dalam Program Diet Ramadhan pula.. untuk sesapa yang berminat utk join ..sila rujuk link ini yer..Program Diet Ramadhan tarikh tutup penyertaan adalah pada 28 Julai 2011 

Siyesly, semenjak join dan bergiat aktif dalam program nie.. aku rase lebih selesa dari sblmnya.. badan jadi semakin selim dan ringan, dan yang paling penting .. dah byk baju2 lame yg aku dh  bleyh sarung balik..*ini yg aku mahu.. :) now sile layan gambar2 hasil kejayaan aku selama join program nie.. *gambar lagik!!

menyarung baju dan jeans yg same.. :)

taraaa!!


** target nak selim lagi dan lagi dan lagi.. 
saiz suar dah kurang 2  saiz..
baju pun.. :)

2 comments:

IbuHany said...

chayok2 jue.... Hany pon dah turun 3kg walaupon tak berdiet.. uhuuu pose ganti punya pasei.. ahaksss

I want to lose weight said...

BEST!!!!