TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Saturday, July 16, 2011

Beriadah di Taman Botani


Adat lah setiap kali balik kg..
diet aku mesti hancussss.. bila stiap kali mama aku masak..
memang aku tak bleyh kate tidak.. mesti kene makan jugak..
kang kecik lak ati mama aku kan.
Pagi td .. sampai2 je kat kg, mama jamu kami dgn nasi goreng..
dah hampir 3 minggu tak jamah nasi.. kali nie tak dapat menolak ..
kene jamah jugak.. kalo tak mama ku merajuk.. :)
.
.
.
mase lunch mama masak pulak lauk best2..
ikan keli masak asam pedas tueeeee..
adeiiiiii... dah set dah takmo makan.. tp bile jenguk dapur..
bau asam pedas memanggil-manggil..
makanya ..kire halal je lah arini 2-3 kali aku jamah nasi..
mmg stiap kali balik kg.. kene lupekanlah hasrat utk diet2 ni..
.
.
.
petang tu.. adik aku si Zetty, ajak g jogging kat Taman Botani..
aku nie dgn xde kasut sport,,xde tracksuitnye.. camana nak jogging kan..??
tp aku tetap pg jugak.. bukan utk jogging lah kan..
tp bawak anak teruna aku jalan2 men kat situ.. mama pun ikut sama..
mengejar anak yg ligat sorang tu pune berpeluh jugak aku dibuatnya..
kire leyh membantu membakar kalori jugak la kan..
wlupun tak sebanyak kalori aku yg terbakar di gym selama nie..
oh ye.. balik kali nie.. aku sgt senang hati..
mama dan adik dah mula menegur ttg perubahan saiz bdn aku..
alhamdulillah.. usaha aku mengecikkan sket badan dah berhasil..
nampaknya aku kenelah meneruskan perjuangan dan usaha aku..
sehingga lah mencapai target yg aku imipikan.. insyaAllah..
.
.
.
now meyh layan pic2 yg sempat snap2 kat Taman Botani td..




me wif my hero dompot....

kami lagik.. alif siap tak berbaju .. penat berpeluh2 men kejar-kejar.. :)

dan lagik skali..taf tak alif.. hahahaha :)



ske betol hero aku dapat men bebas kat sini..semua benda nak diexplore..

kat sini pun aku sempat bersenam jugak k.. ;p

me wif my mama

3 of us.. ;0

wif my adik.. zetty..

**harap2 lagi 2 minggu mase aku nak balik amik Alif nanti..
aku makin selim dari yg minggu nie..:)
Alif akan ditinggalkan di rumah mama selama 2 minggu.
mama ku request nak men dgn cucu seblm puasa bermula.. :)

2 comments:

ieda said...

penat2 berkeja dgn si kecik pun riadah dik .. janji berpeluh kan :)

AnaLyana said...

huwaaaaaa..mmg dah nampak selim..huhu jeles ni.. kena cutilah nampak gayanya ana 9 bulan..