TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Sunday, July 24, 2011

Detim Wif Hubby Without Our SonShine Final Part

Lanjutan dari cite pasal detim sabtu kelmarin.. nie aku nak sambung..mlm td aku sambung berdetim dgn g tgk wayang midnite.. cite Transformers 3.. Kami tgk tayangan kul 12.05am di The Mines... dan aku sebagai seorang yg pentidur awal..mmg terasa sangap lah nak menunggu tayangan bermula.. 

Tepat je kul 12.. kamipun masuk ke dalam panggung.. sbnrnya kami smpi awal lagik.. dalam kul 11 dah ade di The Mines.. tp disebabkan tem2 gtu mmg aku dah mamai.. mood tido melebihi segalanya.. maka mmg xde mud lah nak snap2 pic detim2 kami sblm masuk panggung.. *org nk detim die nak detim.. tp mata mengantuk tak menahan.. 

Paling kelakar dalam idup aku utk tahun nie.. sejam pertama cerita bermula.. aku bantaikan tido.. mmg ngantuk ya amat... seb bek lah duk kapel seat kat belakang skali.. so xde sape la pduli sgt kalo aku nak tido berdengkur pun kan.. hahaha.. laki aku mmg tgk dari awal smpi abes lah sbb mmg die yg  nak sgt tgk cite tue.. mmg gile ahh.. dalam bunyi robot bising2 ya amat tu aku leyh layan lelap.. seb bek lah leyh terjaga balik.. kalo ikutkan hati.. nak je aku tido smpi ke pagi.. ahahaha..

bangun2 je tdo.. tgk cite dah nak smpi klimax.. Decepticon tgh mengamuk.. Optimus Prime tgh berlawan dgn Sentinel.. tanpa berfikir panjang.. aku pun kuarkan enset n snap2 pic screen..dapat lah beberapa keping.. itu x dikira  melanggar Akta copyright kan.. kire halal je lah.. dah dasar blogger kan.. g mane2 mmg nak ade selitkan pic dalam cerita.. tak boleh tak ade.. dapat sekping pun dh alhamdulillah. :)






Tayangan tamat pada jam 2.45pg.. gile betul kami berdetim.. dari pagi smpi ke pagi.. smpi umah pun dalam kul 3pg.. haruslah masuk2 umah terus basuh muka cuci kaki dan Zzzzzz..:)

No comments: