TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, July 5, 2011

Impianku..


nak jadi selim melim camni balik..
camana lebih ok..??

yang camni ke..? berat 53kg(sebulan sebelum kawen)

or 

yang camni ke?? berat 50kg-51kg ( 4 bulan sblm kawen)


**perasan x..2-2 gambar memakai baju yang same..:)

7 comments:

sharEna said...

suke yg 53kg tu lagi jue. ade manis & berisi sket.

kurus sgt cengkung pulak nampak hihi =p

wardah said...

53 tu better. kurus sgt takmo la jue. huhu

CaHaYa^KetEnaNGan said...

kurusnya jue...

pja said...

yg 53....pja pn nk berat pja jd 55....ade 5 kg perlu dibuangkan...hehehehe

nanonano said...

aku rase cm skrg pun body cm dlm gmbor ni doh
xde la gemuk mane
cume ats pemakaian mu,
klu kai baju bsor nmpak berisi skit..

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

Na : mu nie soh2 rabun nie.. tu gambo mase aku blum kawen ler.. skang nie jauh nak smpi ke body cam tu balik.. kalo mu kate body skang same dgn yg dalam gambor.. soh2 mu rabun.. ahahaa.. beza berat 12kg tue..

Pja: Pja tiggi xde lah risau sgt... jue ni rendah aje orgnya. tu yg nak kene turunkan berat sungguh2.. berat badan yg ideal dgn ketinggian jue adalah 54kg kebawah..dan 50kg keatas.. skang nie mmg dompot sgt rasenya..:)

Dayu said...

peerrghhhh
mmg penangan dah kawin. dah beranak ni. mmg buat kita mengembang dgn gemilang kan

yg 53 lah
yg 50-51 kg tu pun okay gak