TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Friday, July 22, 2011

Kita Bakor Kalori itu..... :)

Minggu Pertama , target pembakaran kalori aku adalah sekitar 200-250cal menaiki treadmill

minggu ke 2 , aku up target pembakaran kalori  dari 300 - 450 cal dgn menggunakan treadmill

hasil menaiki basikal selama 15minit pada minggu ke 2..

progress di minggu ke3.. setiap hari aku target dapat bakar 450-500cal.. menaiki treadmill

masih di munggu ke 3..

ini target utk setiap hari di minggu ke 4..
ni hari selasa, di minggu ke 5.. *hari isnin punye adalah 660cal.. pic lupe snap..

rabu minggu ke 5

khamis minggu ke 5

ni hari ni punyer.. 

Target aku utk seminggu terakhir nanti adalah utk burn 850cal sehari.. selama 5 hari saja lagi.. tp minggu depan cadangnya nak puasa.. so tgklah macamana nnt.. mungkin akan direducekan kepada 200cal sehari.. yelah dari pagi ke petang tak makan.. dapat burn 200cal sehari tu pun dah cukup bersyukur. kan..??? ... yeay.. lagi seminggu lebih je lagi PD50H nak abes.. pasni nak sambung dgn PDR pula.. nampaknya peluang utk aku meneruskan perjuangan smakin byk.. semoga dpt meneruskan cabaran dgn sempurna.. :)