TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Monday, February 22, 2010

Besar Punya!!






Hye kengkawan .. lamenya aku bercuti .. smpi rase cam dah bertahun tak apdet blog ..( cetttt!! poyo jer..hihihi..) .. last week , mase raya cina..aku balik ke Ipoh .. sonoknye bile leh duk lame2 kat umah sdiri.. mase kat Ipoh .. xtvt aku mmg pack .. g sopim barang baby dgn my mom.. g mandi sungai .. g berjalan umah sedara mara aku yg bersepah-sepah( maksud aku.."ramai" ) kat ipoh tu .. mmg tak sempat nak panas bontot la aku dibuatnye .. berjalan sakan .. smpi bengkak kaki2 aku .. n bukan kaki je bengkak..seluruh tubuh pun bengkak2...see at my nose..so the kembang..muahaha..kelakar pun ade...perut aku..?? jgn tanye la .. tgk gambar kat atas pun dah taw betapa bengkaknye perut aku..mmg 'Besar Punyer!!' .. aku skang dah 8 bulan mengandung..n seluruh badan dah mula bengkak2..menurut teguran makcik2 di opis..aku nie macam dah dekat je mase nak bersalin..aku semakin syak wasangka bahawa kiraan kandungan aku telah salah..khamis nie aku kene jumpe pakar utk mengesahkan tarikh sebenar utk aku bersalin..kalo betul la mengikut kate doc mase check up last 2 weeks..aku skang dah nak masuk 34 weeks..not 32 weeks..apepun..tunggu la keputusannya khamis nie..ok..doakan semuanya selamat utk aku..ok!!.. :)


2 comments:

~daRLee ZuRiS~ said...

kaki zuris dah start bengkak dari mgu ke 30 g
banyak sangat jalan kot.
huhuu...
perut pun dah org asyik tegur,dah turun bawah
ala...jgn ar kysh kuar awal
nak tarikh tu gak..

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

hihih.kaki jue bengkat start 30wk gak nie..kalo jue plak..mmg kalo leh nak Alif kuar cepat2..dah tak kisah dah tarikh2..hihihi..doc kate jue nye edd dah salah kira..lagiklah malas nak pikir dah..perut pun dah rendah..kaki n tgn dah sembab2..macam menunggu ari je dah..nurse cek..die pun kate cam bulan 3 nie jugak nak keluar baby..suspen gak..tp..jue malas nak pikir..hihihi..