TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Wednesday, July 21, 2010

Lembabnyerr..

Apsal ekk arini mase lambat sgt berlalu.. jam kat dinding tue pun slow sgt berputar.. geram je aku tengok.. hurm.. keje tgh melambak.. pun aku dah setelkan semuanya.. tinggal menunggu feedback dari peserta-peserta jer.. tp, apesal mase nie lembab sgt berjalan... haihhhh.. menci.. menci..!! ha'ah kan.. esok gaji lew..(terdengar si Ain bersore cakap pasal gaji dari belakang meja aku nie~sempat lagik tue pasang tinge..).. hahaha~..erm.. td pepagi, belum sempat aku masuk bilik.. Si CT dah kidnap aku bawak g tapau makanan di Kafe.. hajat di hati nak diet arini .. tp tak ske la nak menghampakan permintaan org lain.. ececece.. (padahal mmg lapo) .. arini aku tapau mee goreng+nasik goreng+telor mate (dalam satu polistrene).. minum, milo suam jer.. abes licin.. pastu dijamu plak dgn mee goreng mamak mak wanie.. & kek cokelat mak timah.. nie lah kelebihannya bile bekpes kat pantry.. macam2 menu ade.. smpi senak perut aku dibuatnye sbb kenyang sgt.. haihh.. camne nak selim balik nie kalo camnie cara aku makan nie.. aduyaiii.. balik umah dah tentu2 tak leh nak mngelak.. kalo tak makan kang.. kecik plak ati my mom.. huhuw~nie kat atas meja aku nie.. depan mate aku nie.. si Ain lak bagi coklat imported from Hotel Selesa JB.. makan lagi.. hermmmmm (mengeluh panjang) .. nampak gayenye.. aku kene cepat2 buat operasi menggantikan pose nie.. ade 10 ari je lagik.. sempat kot nak ganti sebelum pose tahun nie bermula & yg penting sblm projek aku kat Ipoh tue berlansung.. kalo tak.. susah le idup aku.. kalo pose tem projek berjalan.. rugi la plak.. duk kat hotel.. makanan sedap2.. rugi lak kalo pose tem tue kan.. hihih~.. hopefully berjayalah aku menurunkan berat badan aku sblm raya nie.. chaiyokk chaiyokk..
**totet totet.. jam dah kul 11pg.. lagik 2 jam dah nak lunch.. hurm.. 2 jam tue....

3 comments:

nurul riza said...

semoga berjaya yer..

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

insyaAllah.. :)
nak turunkan lg 5kg-10kg(Max) nie..

AngahSayang2314 said...

hehehe selamat menahan masa yg lambat yer hehehe