TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Monday, March 14, 2011

Alif Demam..

Arini hero pujaanku ini tak ke skool.. Sume gara2 die demam mlm td.. Tak tido aku dbuatnya duk meriba anak bujangku itu sepanjang mlm.. Tak maw diletakkan lansung.. Suhu badannya mmg panas mlm td.. Cecah 39.2'c.. Pg td spatutnya Alif kene jab utk stahun.. Tp disebabkan die demam..maka tpaksa postpone .. Pg ni nampaknya panas badan Alif dh beransur kurang.. Dah turun ke 36.5'c.. Harap2 suhu badan die x naik lg arini.. Risau sungguh bile anak demam2.. Nak g keje pun x senang ati dbuatnya.. Now,die sedang lena tdo dlm playpennya.. Sejak pg smpi skang dah 3 kali die tdo bangun.. Mungkin xde mood n tak larat nk melasak sgt.. Jd die layankan tido je lah ni.. Sambil2 mjaga anak yg sedang x sihat.. Dapatlah aku wat keje umah jugak.. ** semoga Alif segera sembuh, Dan dapat g skool seperti biasa.. Esok besday Alif yg ke 1 Tahun.. Ibu msh memikirkan apa yg nak dbuat Utk celeb besday Alif esok.. ;)

3 comments:

cubaan said...

aliff semoga cepat sembuh ye nak.. nanti ibu risau..

turn alif pulak 1 tahun kan..

antalya said...

lahhh turn alif pulak dah. mika ngan mya nk msk angka 1thn last week pon demam jugak. ni nama nya demam nk tiup lilin eheks. lekas2 sembuh ye syg.

nurul aziyana said...

sedapnya die peluk..nk same besar ngn bear dh tu