TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, March 8, 2011

Cabaran Hari Keenam :: Lagu Yang Mampu Membuat Aku Menangis

Cabaran Hari Keenam :: A Song That Makes U Cry
*
*
** dis entry adalah utk hari Ahaday..ok
_____________________________________________________________________________
.
.
.
Bcakap bab lagu2 yg leyh wat aku tangkap leleh nie..
ekceli byk lagu..
tp slalunya berkisarkan ttg lagu2 cinta..
lagu2 jiwang karat yg meruntun hati dan perasaan..
nak2 dengar lagu tem tgh frust menonggeng..
kompom tangkap leleh punyelah..
kan..?? kan..??
tp bagi aku .. ade satu lagu nie..
bile aku dgr.. n bile aku cube miming..
mesti tak penah berjaya nak abeskan..
air mate dah meleleh dulu..
tak taw lah kenapa..
lagu tersebut adalah lagu nyanyian Aris Ariwatan..
tajuk die 1 2 3 4
lirik die camnie...
*
*

Satu... kasih yg abadi Tiada tandingi dia yang satu Dua... sayang berpanjangan Membawa ke syurga kasihnya ibu Tiga... lapar dan dahaga Rela berpayahan setianya ayah Empat... mudah kau ketemu Berhati selalu beza antara Kasih dan kekasih Ibu kuingat dahulu Menyisir rambut ku kemas selalu Ayah menghantar ke sekolah Bergunalah ilmu bila dewasa Sayang dengar lagu ini Untuk kau sandarkan buat pedoman Jangan manis terus ditelan Pahit terus dibuang... itu bidalan Harus kau renungkan

*

*

cube korang try nyanyi..

sedih x? sedih x?

**aku kalo lagu2 yg duk sebut ibu & ayah nie

memang aku lemah sket..

cepat sgt jadik penyedih..<>

1 comment:

mamamarissa said...

jue, kebetulan 1,2,3 tue icha's fav song...sama la kita, mmg sedih bila dgr lagu psl ayahibu nie...especially anak yatimpiatu cam saya nie :(