TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, March 8, 2011

Cabaran Hari Kelapan :: Sahabat Ku

Cabaran Hari Kelapan :: What U Think About Ur Friends
______________________________________________
sahabat, kawan, teman..
same jer maknenya lebih kurang..
lately nie kehidupan aku byk bersama dgn kawan2 bloggers..
byk mase aku luangkan dgn dorang..
kalo kat opis.. aku mmg slalu wat hal sdiri jer..
opismate ade jer..
tp masing2 sebok..
sampai ade yg tafsirkan aku ni sombong..
diam tak bererti sombong okeh..
cuma pada aku diam lebih baik dari byk cakap..'
kadang2 ade kate2 kita yg tak sedap org nak mdengar..
ade yg leyh menyakitkan ati..buat org sentap..
so baik duk diam2 wat hal sdiri..
so kadang2 jer la dapat duk lepak bergossip same2..
lepas keje.. mmg x brsosial lah aku..
dunia aku fulltime with asben n my son..
so entry nie aku terus cite ttg kawan2 blogger aku lah k..
.
.
bagi aku.. kawan2 blogger aku mmg sgt happening..
ade diantara dorang mmg sgt2 friendly..
wlupun 1st time jumpe .. dorang tetap sudi beramah mesra..
ade jugak yg aku belum sempat jumpe sbnrnya..
but still jugak sudi bertegor sapa..
ade diantara dorang yg aku kenal dari mase zaman bujang dulu lg.
slalu berkongsi cerita dalam belog aje..
dan ade jugak yg aku kenal stlh aku berumah tangga..
sehinggalah masing2 dah beranak pinak..
selalunya kami berkongsi cerita ttg anak2 kami..
itu yg membuatkan kami serasi..
xde gado2.. xde dengki2..
xde nak bercerita hal org tue.. xde nak bercerita hal org ini..
masing-masing punye cerita tersendiri utk dikongsi..
itukan lebih baik.. :)
** aku sayang semua kawan2 aku..
dunia smpi akhirat..
insyaAllah

2 comments:

cubaan said...

kite pun sayang jue dan blog. sebab blog lah yg temukan kite..:)

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

kan.. kalo xde belog nie.. mungkin jue xde kawan2 yg best cam ana dan yg lain2 tue.. Alhamdulillah..Terima Kasih Allah.. terima kasih belog.. :)