TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Wednesday, March 16, 2011

Lunch Detim #3 Intro

* * * Tengahari td kami lunch di sini.. *saje kasi clue.. padahal rasenya ramai yg dah tahu..kan?? :) Hari nie kami lunch berdua saje kerana yg lain2 bz *kowt tp cite selanjutnya xleh aku nk apdet arini.. sbb aku baru je setel keje2 yg agak urgent.. so agak kalut.. nak apdet belog memang tak sempat.. jadi...kalo korang nak taw cite selanjutnya.. dgn sape aku lunch arini..?? ape yg kami makan..?? dimana kami detim?? nantikanlah entry penuhnya esok yer.. mlm nie aku cube draft dulu dalam kepala otak sok pg akan publish lah entry tue selewat-lewatnya before kul 10pg nk publish cepat2 agar cite dlm entry itu tidak menjadi basi.. :)
**masih terasa sgt kenyang sehingga sekarang... :)

4 comments:

nanonano said...

ceh
kalau tao kirim choc indulgen td, hehehe

cubaan said...

nanti sampai umah na tinggal kotak saje..=p

Ann said...

wah bestnya asyik detim je korang. Jue semalam ann balik sana ingat nk ajak alif dating tp tgk umah cam sunyi sepi je. hehe


btw apa korang makan eh. ;p

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

Na::
aku setuju ape yg Ana kate tue..kang sampai kontan kek dah cair.. ;p

Ann::
Lah,yeke?? Smlm jue keje la Ann.. Tk cuti pun wlupun smlm besday Alif..besday party kene postpone sbb keje tgh melambak kt opis..ade ISO dr SIRIM nk dtg jumaat nie.. Xdpt cuti.. :(..

So now Ann ade di Putrajaya la ekk.. ??