TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, March 1, 2011

Sakan nak berdiri..

Anakandaku si Alif skang nie tgh syok bdiri.. Bagi duduk..die bangun.. Bagi duduk..die bangun.. Sejak masuk umo 11 bln die mmg sgt suka bdiri dr duduk. Skang nie die dh bleyh bdiri sdiri tanpa dipegang.. Org kate kalo dah bjinak2 nak bdiri.. X lame lagik nak bjalan lah tue.. Aminnnnn~ arap2 Alif akan bjalan plak lepas nie.. Mmg x sabar nak tgk Alif bjalan.. Skang nie die baru leyh menapak 2-3 langkah jer.. Selebihnya mmg die byk dok bdiri tgolek2 montot tue tanpa dipegang.. Lagik 2 minggu genapla usia Alif setahun.. Mana lah taw kowt2 Alif nak wat suprise berjalan mase umo cukup2 stahun..kan..kan..;) **terasa macam baru semalam melahirkan Alif ke dunia..oh! Masa.. Cepat benar engkau berlalu..

5 comments:

Dayu said...

bila anak dah makin membesar
macam tak percaya je kan
mmg rasa mcm baru je smalam meneran dalam labor room :)

jue, insya allah ahad ni akan ke wetland
dah bgtau ekwan
tapi dia kata 'gath lagi ke??'
as dia tak kata 'tak yah lah' maka boleh la pegi
jue gi tak?

isyaputry said...

hikhikhik tahniah alif... isya pun sakan nak berdiri.. aritu dia berdiri sandar kat kabinet tv..pastu eksen..lepas tangan... amek jatuh.. pastu tak serik lagi..diri lagi..hihihi

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

Dayu::

InsyaALLAH.. jue pegi.. kite jumpe di sana nanti yer.. :)


Elly::

Alif mase 10bln aritu camtu isya lah.. berdiri paut2.. then lepas tgn.. pastu berdentum jatuh..hehehe..skang dah tak payah pegang2 die dah.. dah leyh bdiri sdiri.. tinggal nk tunggu die melangkah plak.. :)

sharEna said...

dah tak lame dah la tue nk berjalan jue =)

naurah aritu pon 11bln setengah pandai jalan banyak dah. pastu teros berjalan jelah sampai skrg.

jap lg turn alif pulak =D besh..

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

Ena::
harap2 lah Alif akan bjalan dalam mase terdekat nie.. suke tgk baby tgodek2 montot jalan.. hehehe