TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Monday, June 20, 2011

PD50H (After 7 Days) ~

Seperti di entry PD50H yg lepas.. sekali lagik aku ulang tayang pic nie..

Berat Badan on 13 June 2011

ni timbangan on 13 June 2011.. Almost 70kg.. kalo gune timbang digital mebi lebih tepat kut.. :)
ni Hasil timbangan arini.. it's 68kg.. or mebi ++ .. but still ade penurunan bukan..

Tara.. dah berjaya bergerak sedikit jauh dari angka 70kg.. Alhamdulillah..

Penurunan berat badan (yg sedikit) ini adalah sgt jelas dgn bantuan aktiviti sukan yang aku sertai sepanjang 2 minggu lepas.. lansung takde kene mengena dgn aktiviti kontrol makan or berdiet.. Malam td aku baru je santap Whooper JR di Burger King.. dan tghari semalam baru je bedal 2 bungkus nasi lemak.. Lunch tengahari kelmarin(sabtu) pula aku makan  Nasi Ayam Penyet.. So istilah berdiet masih belum lagi bermula.. InsyaAllah akan dimulakan pada hari esok.. Cadangnya nak berpuasa.. Mudah-mudahan di permudahkan..

So i'm totally lost  5kg++ .. 73.4kg (7 June 2011) ---->70kg(13 June 2011) -----> 68kg (20June 2011) ..

**semoga penurunan akan berterusan... chaiyok-chaiyok.. :)

6 comments:

sharEna said...

wahhh!! chaiyok jue!!

kite hari nie Insyallah nak pegi berjoging kat stadium salak tu. bwk naurah sekali bg dia main2 kat padang

dapat seminggu 2 kali pon da heaven =D

Luv like this.... said...

jeles2..hehe!!mari kita sma2 berdiet

pja said...

chaiyok2 jue...
wah!!!...nk diet jugak la cmni....

nanonano said...

wooooo..
lg 4kg mu nk kejar aku jue,
mule la aku xsenang duduk neh..wahahahahha

Dayu said...

BYK TU JUE
5KG!!!
wow!! aku nak merasa sekilo pun blum tentu

CaHaYa^KetEnaNGan said...

wow! bestnyer..bersukan je turun berat..nak jugak..tp sape mahu teman