TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, July 21, 2011

Kata Dia...

Semenjak aku dah nampak susut n selim sket nie.. 
laki aku rajin lak nak komen-komen..*bukan romen-romen okeh..


Kata dia .. semenjak aku dah selim nie.. aku nampak muda sket dari usia aku (yg dah 30 ni)
Kata dia .. semenjak aku dah selim nie.. aku nampak lebih cergas.. xdelah duk melepek berat montot dah..
Kata dia .. semenjak aku dah selim nie.. pakai baju pun dah nampak bgaya .. xdelah cam gorgon.. hamboihhh
Kata dia .. semenjak aku dah selim nie.. aku dah nampak cantik .. nampak sweet.. nampak somel..kalo x..
Kata dia .. semanjak aku dah selim nie.. aku dah makin hawt.. makin sepsi.. dulu serebeh weh..ahahaha~
Kata dia .. alangkah bagusnya kalo dia pun dapat kembali ke berat asal dia.. (dari 78kg ke 65kg).. 

Tapi itu kata dia lah.. aku adelah termakan sket2 je..kembang sekejap.. hahaha.. kata-kata tu aku jadikan sebagai pembakar semangat utk aku meneruskan usaha aku turunkan lagi berat aku.. selimkan lagi badan aku.. cantikkan lagi diri aku.. semua utk dia juga dan untuk diri aku sdiri.. bukan untuk org lain.. aku berusaha sebegini gigih bukan utk mencuri perhatian sesapa.. bukan juga berniat nak tayang-tayang badan pula. Sekadar nak berkongsi apa yg aku dh berjaya capai..  semua ini, aku buat, hanya utk suamiku, untuk diriku sendiri dan utk anak aku.. pendek kata .. utk keluargaku.. bukanlah kerana aku takut laki aku lari.. *macam yg lalats selalu remindkan kat aku ..'ko kene kurus,jaga badan.. kalo tak nnt laki ko lari cari lain..' itu dorang yg kata. laki aku tak kata apa-apa pun.. i noe my hubby very well..gemuk pun die sayang jugak.. kalo selim.. pun dia syg jugak.. gemuk ke .. kurus ke.. aku tetap org yg sama.. cuma bile selim tu.. syg lebih la sketkan.. sape tak sayang bini dah lawa kan.. ahaha..*tu kata laki aku*.. 

Skang nie bile dah selim, lalats still tego juga.. tp bunyi gnie pula " wah dah selim gni nih , laki ko tak risau ke?..laki ko tak pikir ape2 ke bile ko tetibe nak selim balik ni??..mana taw die ingat ko ade skandal dgn sesapa ke tetibe nak pasang badan..??" hah.. pulak dah.. korang nak hape sbnrnya aku pun tak taw.. ah lantaklah.. janji aku tau nawaitu aku yg sbnr.. dan aku juga tau penerimaan laki aku camna..aku dulu mase mule2 kenal dan bercinta dgn laki aku.. mmg aku selim n santekk ape..*perasan jap.. so die dah tak kesah aku nk jadi cemana pun.. nak wat ape pun pada badan aku nie. kami positif okeh.. :)

Haih.. susahkan nak memuaskan hati semua org.. nak2 dgn org2 yg jenis mmg susah nak puas hati dgn kehidupan dan kesenangan orang lain..  yang penting adeku kesah!!.. ok bai..

3 comments:

IbuHany said...

lantak p la ngan lalat2 tu jue... anyway TAHNIAH...

Dayu said...

wwaahhh
sangat weet lah ameer, puji2 wife dia
mmg harus kembang semangkuk kau jue

wardah @ fie shah said...

motif lalats tu tanya begitu Jue? sebok je kan