TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Wednesday, July 20, 2011

Suami Ku..

Nak citer jugak.. pasal kat UB sume org duk cite pasal suami.. meyh sini nak citer pasal suamiku pulak..

Nama Suami Ku  Amir Hamzah Bin Nisman.. berusia 29thn pada 10 September nanti.. *laki aii mude setahun dari aii ok.. 

sile layan dulu wajah-wajah kesayangan hamba ini..

kopipes..







nak taw sebab-sebab aku memilih dia menjadi pasangan aku?? erm.. susah nak cakap.. tak terluah dek kate-kate.. Jodoh tu mmg jodoh la kan.. tp sebab2 aku memilih dia.. erm.. byk sebab.. smpi tak tau nak listkan satu persatu.. banyak sungguh keistimewaan die di mata aku.. terlalu byk..  dan aku menyayanginya hari demi hari.. tak pernah miss wlupun sehari.. mungkin dia tak tahu semua itu.. tp itulah hakikatnya .. aku amat pasti..  k lah.. aku bagi salah satu jelah sebab2 aku memilih dan menyintai lelaki ini.. sebab die COMEL dan shuweeeet sgt dimata aku.. fullstop.. :)

4 comments:

Dayu said...

sekali kita dah kata 'ya'
selamanya jadik milik dia kan

Mizfantagiro said...

sama cam muke rayyan :)

Fadilah R. said...

hehehee... semoga sentiasa gembira dan bahagia dgn suami tercinta.

Mrs Nageb said...

Setujukk....
Tak terluah dek kate....ape jer suka tentang nya kan..huhuhuhuhu