TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Saturday, August 13, 2011

Elaun COLA utk Kakitangan Awam dan Swasta : 15 OGOS 2011


Pagi-pagi sabtu yang hening nie.. dengan mate ala-ala kuyu dan layu.. tetibe terbeliak sekejapan dek terbaca kan tajuk note yg bakal adik ipar aku publishkan kat fb.. wah.. lagik cepat minah nie dapat berita2 gini upenye.. kalah orang gomen yg mmg kemaruk mengharapkan duit bonus melimpah ruah.. 


Elaun Cola untuk kaki tangan swasta 15 Ogos 2011


Putrajaya - Kerajaan bersetuju memberikan Elaun Sara Hidup (COLA) tanpa mengira pangkat dan tempat bertugas semua pekerja awam dan swasta sebanyak RM500.00 sebulan berkuatkuasa Ogos 2011 bagi menampung kenaikan harga minyak dan barang-barang.
Elaun COLA ini boleh dituntut di semua Pejabat Pos dan BSN di seluruh negara mulai jam 1 pm hingga 4 pm pada setiap hari kecuali hari Jumaat, Sabtu dan Ahad serta hari-hari kelepasan am. 
Kakitangan awam & swasta perlu menunjukkan kad pengenalan diri Jabatan untuk mendapatkan borang permohonan dan wang akan dibayar selepas penyerahan borang yang lengkap beserta dengan syarat2 berikut :-     
  1. SuratPerlantikan Kerja - Original                                             
  2. SuratPengesahan Kerja- Original                                             
  3. SuratAkuan Majikan - (Tempat terakhir masih bertugas) 





DAN

80 penutup botol Coca-Cola... ...... Baru sesuai dengan namanya Elaun Cola! Haaaahahaha! !!! Dah! Pergi sambung kerja.... kalau pasal duit semua mata besar  belaka ekk...... Whuawhuawhuawhuaaaa??..aku takmo terkono sorang2?.. so aku share ler dgn korang.... huhu                 


*just for fun... :)

5 comments:

nanonano said...

korok mu nehhhhh!!
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!

AnaLyana said...

huhu, dah agak dah,..=p

Dayu said...

damn!!!
terkena aku tau
dah siap bagitau akak PA lagi
dah kena gelak pagi2

afni+hafiz=dani said...

haha..tu yg pelik..xde maknanya keja swasta dpt duit free

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

haahahaa.. korang nie mmg kan.. kalo cakap bab nak dapat duit turun melimpah dari langit gini,.. mesti eksaited.. kahkahkah.. daku dah terkena.. ape salahnya aku share utk kite same2 terkene.. agagagaga..