TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, August 11, 2011

My Latest Weight !!

Macam tak percaya..tp inilah hakikatnya..
silalah percaya.. ini adalah realiti.. 
hakikat sebenar yg korang kene terima
hanya mengambil 11 hari berpuasa dibulan Ramadhan
hasilnya bagi diri aku.. sungguh lumayan..
tak sia-sia semua orang bepuasa menahan lapar dan dahaga..
dan tak sia-sia aku makan banyak tem org berbuka..
minum 2-3 liter air sehari suntuk..
menelan segala makanan untuk memenuhi keperluan tubuh
sememangnya ianya sungguh berbaloi..
ekceli bagi aku.. sgt-sgt berbaloi..
:)

lihatlah hasilnya... taraaaaa~

.
.
.
.

berat terkini.... 12kg++ 


.
.
.
.

sila lah percaya... percaya dengan hati terbuka ye kawan2 semua..
sesungguhnya usaha ku selama ini sangat2 berbaloi..
aku workout setiap hari.. memanjat sana sini..
berlari sekuat hati.. peluh menitis mencecah bumi..
aku gembira.. sgt gembira dengan ape yg aku dah capai..
alhamdulillah...
.
.
Hasil dari melihat ibu turun naik penimbang 
sukat berat sejak 2 bulan yg lepas..
anak pun dah menurut jejak langkah..
dah pandai nak timbang2 diri sdiri..
hehehe..





yay.. sudah berjaya berdiri tegak atas penimbang..
"ibu.. cepat tgk jarum penimbang ni gerak ke kiri ke .. ke kanan ke..??" ;p


**moral of the story ::
 budak2 skang cepat mengikut apa saja yg berlaku depan matanya..
so to semua ibu bapa.. berhati-hatilah ..
sentiasalah menjaga perlakuan anda di depan mata anak-anak..
mereka sentiasa memerhati apa saja yg anda lakukan..
:)




Selingan.. :)
ini berat terkini Ibu... 55kg akhirnya.. :)

9 comments:

sweethOneY said...

wahhhhh, lagi sekg sama ngan berat saya !!

Dayu said...

sama ngan cha
tapi dia blum berjaya berdiri lg atas penimbang tu
asyik duduk je (:
tahniah jue
sasaran dah tercapai...
suka aku tgk..

Mia-Ina said...

pergh cepatnya capai jue..aduhai, mia ni menghitung je la..slow2x..menuju puncak...yeh,sukses :-)

mamaelly said...

tahniah jue...hihi cabaran nie

wardah @ fie shah said...

ahahaha, sama ngan Kakal ye Alif. Hnss hnss Auntie tak terkejar la nak sama berat ngan Ibu Alif ni. Bykkkk lagi nak kena turun kan. Haha.

Ann said...

oh
patutlah pelik kenapa ibu jari tu kecik sangat
rupanya kaki si bujang tu ya
hahaha
syabas beta
teruskan usaha menambah berat badan
anT suke tgk baby demok2 ni
geram rasa nk kunyah2
hahaha



*btw Jue tahniah. dh dapat berat ideal ke?. ;)

pRincESs_N said...

kak jue....berat kita nk same da..N 53kg...

Tina Othman said...

aha comelnya, mula terperanjat jugak tgk 12kg, rupanya anak jue =)

jijasakura said...

tahniah kak jue...akhirnya...sweet tgk anak akak..akhirnya berjaya gak dia naik ek...anak saya pun sama..dah ngikut ibunya..bgn tido jer dia pun timbang la..hehehe...