TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, August 2, 2011

PDR Bermula

Yeay.. PD50H dah pun melabuhkan tirainya semalam.. 
dan semalam juga.,. secara rasminya.. PDR pun bermula..
berbekalkan semangat nak kurus yg masih bersemarak dlm jiwa..
aku meneruskan perjuangan lagi..

Kalo sewaktu mula-mula menyertai PD50H.. 
aku mempertaruhkan pic nie..


dengan berat 70kg pada mulanya.. 
tp kini.. aku mempertaruhkan pic ini pula utk menyertai PDR.. :)



PDR ku bermula dgn berat 59kg( ini timbang pada isnin minggu yg lepas)
kalo diikutkan semalam (1 Ogos) aku kene submit timbang terkini..
tetapi di sebabkan aku berada di kg lg 
dan dirumah mama pula tiada penimbang. 
maka aku sudah memaklumkan pada Kak Zel (penganjur PD50H dan PDR)..
yang aku akan submit timbangan aku pada pagi ini.
dan hasil menimbang berat pagi td setelah aku sampai dari kg pada jam 10 td..  
adalah ini.. Tarraaaaa~


dah 57.5kg okeh.. aku sdiri tak percaya.. tapi nak tak nak kene lah percaya..kan..

Kalo dulu, target aku setelah menghabiskan PD50H utk mendapatkan berat 55kg tak tercapai..
kini aku berharap .. dgn menjoinkan diri dalam PDR..
aku dapat lah  cecah berat  angka 55kg tue..
 mudah-mudahan bulan puasa ini dapat membantu utk capai target aku.. :)

Kepada kawan-kawan yg lain yang menyertai PDR kali ini..
good luck  ye.. dan semoga kalian juga berjaya capai target korang..
sama-samalah kite berusaha.. :)

4 comments:

sharEna said...

wow..kurusnya jue skrg...

kite mase kawen pon paling ringan dpt 62kg jer tau jue. itu pon org dah kate kurus

kalo dgn berat jue skrg nie, mmg sah2 mmg dah kurus betol ok!

bravo jue. i'm hepi for u too =)

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

alhamdulillah.. tp ni belum kurus lagik bagi jue ni ena...sbb mase jue kawen.. berat jue baru 53kg je.. so masih banyak lagik nak dibuang..lelemak tepu nie byk lagi sbnrnya.. kalo ena jumpe jue.. takde lah byk beza sgt pun.. sikit je.. yg ilang tu berat air kut.. lemak masih ade.. elok je menepek.. cume tahap ketebalan tu dah makin berkurangan.. :)

nanonano said...

PDR ni ape pulak??
yg mu pkai baju itam tu dh nmpak solid gler jue, haishhhhh nyampah!
xabes2 aku kene mkn ati tgk prubahan mu, ekekekke...
btw, gud luck

Dayu said...

fuyooo!!!
mmg jauh beza sungguh size ko skrg jue
makin selim.. tgk dr sisi lagi lah
mmg terbaik lajue
aku jadikkan ko idola
nak kurus jugak!!!