TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, July 7, 2011

Pakai Baju Baru..

Sesekali tukar baju baru.. best sikit kan.. dah berbulan2 duk pakai baju kaler pink.. sesekali nak jugak tukar kaler lain.. dan kali ini kaler biru berjaya mencuri hati sanubari ku..yeahhh!!..

Ok tak??

Background blog aku yg baru nie ok tak..??

Header ok tak..??

Eyh banyak tanye plak kan aku nie..

Hope u ols like it very much..

Dah takde kaler pink2 ala-ala kaler jambu tue..

tp tema Pokodot masih stay put here..

Jue and background Pokodot dah cam jd trademark ok..

kaler mungkin  berubah.. tp temanya tetap same..

Tema millenium lah kunun.. tp header ala-ala vintage.. hahaha


make over suda.. :)

header vintage ku.. :)

7 comments:

nanonano said...

aku suke header gmbor alif hr tu
cerah mate mandang, haha

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

Nano :

aku takmo buh header gambor anak dah kalo bleyh.. kang ade lalats komplain kate aku over expose anak aku babe..*penah kene.. so from now on .. sboleh2nya buat header yg ala-ala jer..

Unknown said...

bukak2 je trus 'wow!1 salin kulit'
oklah..
kalau stay sama je
bosan gak kan..kasik pembahruan skit

Ann said...

aiseh
tak habis lagi ke kisah lalat ni
naseb baik blog picisan ku takde lalat hinggap
kalau tak sudah dikomplennya pulak wig anak aku yg tinggi tu
kekekeke

sharEna said...

molek..molek..

ahaha..aku malas jue nk amek kesah org ckp ape ke aku psl blog nie. personal blog ma. suke hati kite lah kan. x suke jgn bace...huk huk

wardah @ fie shah said...

cantik sgt! ada amek upah buat bekgraun tak Jue? haha~

CaHaYa^KetEnaNGan said...

JUE..NURUL PUN EDIT2 HEADER..alamak, tulis besar lak..sori..
jue, camner nak wat header ikut standard..dah edit kat photoscape..tak jadi la..meh tolong ..hehe